Kuğulu Montessori

Kurucumuzdan…

  • 0 comments

10 yıllık okuluz ancak Kuğulu hikayesi 30 yıllık… ‘Kıyamıyorum Derken…’ isimli kitabım şöyle başlar: ‘İnsanlığa güzel izler bırakmak, tek insanlık göstergesidir.’ Güzel ülkemize en büyük katkı da şüphesiz; pırıl pırıl büyüyen, oynayan, öğrenen, hep merak eden, sorgulayan, aydınlık yavrularımızdır. 30 yıl önce bu hayallerle tüm dünyadan Montessori araçları derlemeye başladım. Yol arkadaşlarımı belirledim; ilk günden

Okumak İçin Tıklayın

Oran Şube Müdürümüz Duygu Ünlü’den

  • 0 comments

✨Öğretmen olmamın pek çok nedeni var… Tabi ki en başında da sevgili Atamın izinde yürürken kendimi ona daha yakın hissetmek geliyor. Bana göre öğretmenlik, yalnızca bilgi aktarmak değil, bir çocuğun tebessümüne kendininkini iliştirmek, ışıl ışıl yoluna eşlik etmek demek. Bir zamanlar Atatürk’ün “Küçük hanımlar, küçük beyler…” diye hitap ettiği küçük hanımlardan biriyken, bugün geleceğimizi yeşerten

Okumak İçin Tıklayın

Alacaatlı Şube Müdürümüz Tülin Solmaz’dan

  • 0 comments

Her şey hayal etmekle başlar sonra bir oyunun içinde kalbinin attığını, büyüdüğünü ve geliştiğini hissedersin okul böylesine büyülü öğretmenlik ise böylesine heyecanlı olma halidir. Bir çok kişi sabah evden çalışmak için iş yerine doğru yol alırken biz öğretmenler bir çocuğun kalbine dokunabilmek için her sabah okulumuzun kapısından içeri gireriz. Kuğulu Montessori Okulları bizim için yalnızca

Okumak İçin Tıklayın

Öğretmen Her Güzelliğin Bileşenidir

  • 0 comments

‘Sadece eğitim alanında değil bütün alanlarda uzmanlığı arttırmak için akademik eğitim dışında sosyal eğitim de çok önemlidir. Bu hizmet içi eğitimin en değerli bacağıdır bana göre. Okullarda da öğretmenlerin kendi imkanları dışında o güne kadar edindikleri akademik eğitimler ve öğretimler dışında mutlaka donanmaları ve donatılmaları ihtiyacı vardır. Bunun için de aslında içinde bulundukları ekonomik durum,

Okumak İçin Tıklayın

Yaşasın Koşulsuz Sevmek ve Sarılmak!

  • 0 comments

Öğretmenimiz: Yadigar Hanım sarılırken yine fotoğraf çekmek istiyorum, havalı oluyor, arkadaşlarım okul kurucusuna sarılan öğretmen diyor bana. Ben: Sarılalım tabi öğrenmenim. Sonra Kamer Öğretmenimize “Çek beni konuşacağım” demiş Zehra Öğretmenim, izleyince gözümden süzülen gözyaşları…. Bir yandan sevindim, bir yandan duygulandım, aslında daha çok hüzünlendim. Biz üst-ast değiliz ki, yol arkadaşlarımız, geleceklerimizin mutluluk mimarlarıyız. Yavrularımız anne

Okumak İçin Tıklayın

Dr. Neslihan Yahşi ile Nezaket ve Zarafet Çalışmaları Başlıyor

  • 0 comments

İnanılmaz heyecanlıyım… Bugüne kadar nezaket kurallarını ve iletişimi hep yetişkinlere anlattım ve ilk defa bir anaokulunda çocuklara nezaket kurallarını anlatacağım, birlikte workshoplar yapacağız. Kalite tesadüf değildir, o yüzden Ankara’nın en güzel okulu bu farkı yaratarak da yine bir ilke imza attı. Kurucusu @yadigarisildarofficial hanım aynı zamanda #kıyamıyorumderken kitabının da yazarı… Tam bir kadın titizliğiyle bütün

Okumak İçin Tıklayın

Şekerli mi? Şekersiz mi?

  • 0 comments

Yavrularımızın sadece bugününü düşünüyorsak niyetimizi ve işimizi yarım yapıyoruz demektir. “Mahrum bırakmak” kulağa hiç sevimli gelmedi değil mi? Bazı durumlarda yapılabilecek en büyük iyilik belki de… Bilenler bilir, bilmeyenlere de ilan edelim. Biz “Sıfır Şeker Okuluz”. Çünkü yavrularımızın sadece bugününü değil geleceklerini de önemsiyoruz. Mutlu çocukluk anıları biriktirdikleri okulumuzda sağlıklı beslenme alışkanlığı, farkındalıklarında yer etsin

Okumak İçin Tıklayın

8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’müz Kutlu Olsun.

  • 0 comments

Günaydın Güzel Ailemiz, Kurucumuz Yadigar Işıldar’ın sizlere mesajı var: Değerli Yavrularımızın Değerli Anne ve Babaları, Ankara Büyükşehir Belediyesi, Ankara’ya güç veren 10 kadından birisi olarak seçmiş beni, onur duydum. Önce eşime, 3 oğlumuza annem ve babama teşekkür ettim müjdeyi verirken, sonra yol arkadaşlarım olan öğretmenlerime, tüm ekip arkadaşlarım ve sizlere teşekkür etmek istiyorum. Yetiştirdiğimiz binlerce

Okumak İçin Tıklayın

Sizden Gelenler

  • 0 comments

Mezunumuz Uzay Almanya ‘da şu anda, annemiz Burcu gönderdi bu mesajı… Tam da bu konuda bir yazı yazmışken, ülkemizin güzelliğine dair, gelen bu mesaj yürekleri ısıtan, umudu artıran bir mesaj… Yaşayın yavrularımız, özgür, mutlu, uzun yaşayın ♥♥♥ En güzel sizsiniz♥ Instagram: Kuğulu Montessori

Okumak İçin Tıklayın